lördag 13 november 2010

Rubrik torka

Till brytningen hos Björn på Piteå naprapaten gav bara ett bra resultat. Jag känner mig 99% återställd! Idag är det lördag. Härliga lediga lördag! Helt vitt ute och vintern är här. Jag vill börja julpynta NU! Det blir så otroligt mysigt. Gardiner måste bytas i alla rum. Vad gäller julklappar så vet jag vad jag måste köpa till mig själv. En kalender! Jag börjar vara i behov av en minnes vän så här på ålders höst:) I november är det mycket som ska kommas i håg. Bloggen blir därför min kalender denna gång.

13 November Födelsedagskaffe hos familjen Danielsson/Lundberg
16 November Taco middag med Eva,Kristina,Erica,Marina och Monica
17 November Föreläsning ADHD av Fredrico Legal tillsammans med Eva och Anders
24 November Inhandla 5-gångs träningskort på Yoga huset
26 November julpynta :)
27 November Glögg mingel partaj
28 November Dop( Liam Isak Berglund)
30 November bilbesiktning

Nu ska göra mig en kiwi-passionsfrukt-vanilj smoothie, fortsätta titta på alpint samt klura på den evigt återkommande frågan. VAD ska vi äta idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar