tisdag 11 januari 2011

korvsoppa =(

Jag kommer inte att äta korvsoppa på ett tag...uäck! Det var nämligen gårdagens sista måltid innan jag började kräkas frenetiskt. Tidigt under gårdagskvällen och just hemmkommen från jobbet började jag känna mig lite skum i magen. Mina helvetes fisar tog nästan kål på Anders, som röt att jag kunde väl åtminstone gå i väg en bit och fisa. Jag förstår honom. Jag hade blivit ännu lackare om han brände att sådana fisar i minn uppenbara närhet. Efter ett tag med taskig mage och halv illamående återstod bara faktmet " springa och spy". Det hände ett antal ggr under kvällen i kombination med frossa och ömmande hy. Nu ett dygn senare har jag fått i mig ett glas proviva. Än är det kvar där det ska. Blir dock att stanna i sängen eftersom jag är så trött så trött. Fryser/svettas/skallebang/hy ömma/illaående och molande mage.

Anders har klarat sig....ÄN! Jag hoppas att han gör det. Att höra mina egna spy ljud är nog hemskt. Tro mig...hans låter värre. Han liksom skriker med någon form av utomjordisk kraft. Varför måste man skrika? Bättre ta det diskret...det är nog helvetes vidrigt ändå.

Funderar på att slå på en film och pröva äta lite fast föda....tyvärr känner jag mig inte det minsta sugen på något. Blä

1 kommentar:

  1. Hallå där greken! Uppdaterar du aldrig :)

    SvaraRadera