måndag 27 december 2010

Adjö jul

Nu är den ljuva julen slut! Så skönt. I alla fall har vi varit grymt snälla med tanke på vad tomten kom med! Ganska sjukt att två vuxna människor kan ha en så enorm julklappshög=) Jag är i alla fall super nöjd med allt.Mycket av julklapparna är köksrelaterade. Bland annat

Mixer stav
Blender
Kaffebryggare
Marinator
Mandolin
Glassmaskin
ört sax

De två sista fick Anders ögon att tindra som ett barn som väntar på tomten.
Jag är nöjd över allt jag/vi fick, men något som jag gillar extra mycket är kaffebryggaren vi fick av Staffan. Det är en timer på den, som kan ställas in på det klockslag man vill att kaffet ska börja bryggas. Härligt att vakna till kaffeljud och kaffedoft på morgonen!

Nu är det bara att börja planera nyår. Linda och Emil kommer hit. Det kommer att bli mycket av både mat och dryck. Sällskapsspelet "Absolut överens" kommer att spelas. Jag kan rekommendera detta detta spel till er! Skit kul!!! Sist vi spelade det så satt vi ändå till 03.00 på natten.

Nå nå nu ska jag ta lite mer kaffe från vår nya bryggare!=)

Hej`råååå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar