fredag 10 december 2010

Hello...jo jag är kvar!

Jag har nu haft en sån där svacka när jag tappat inspirationen för att skriva här. Men men jag gör ett försök till. Hemma är det absolut kaos. Det står grejjer överallt. Spisen(den gamla) står på mitten av köksgolvet, den gamla kylen står i hallen och den gamla tvättmaskinen står i vardagsrummet. Varför? Jo vi har köpt nytt och har ännu inte fixat släpvagn och chafför som kör bort det gamla. Men sooon soon. Jag får ångest av att se allt. Tur man jobbar mycket de närmsta dagarna.

I morgon blir det smörgåstårta hos min svärmor, som fått ett glädjande besked. Gud vad gott det ska bli. Hon är verkligen duktig på att bjuda på godsaker. Till helgen är det jobb och det känns helt okej. Vi får se vad vi hittar på. I alla fall blir det surströmming. Jag missade ju det sist i och med att jag vara hemma för min , då, hemska värk i axlar och nacke. Det sistnämda är mycket bättre, om men inte helt bra. Jag har fortfarande svårt med djupandningen emellanåt. Förmodligen beror det på att mina revben lätt hakas upp. Jag måste bli flitigare på att utföra de övningar Mr. naprapat ordinerat mig.

Nu ska jag jobba vidare i natten. Jag har 7,5 timmar kvar innan jag får lägga huvudet på kudden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar